قرارداد سانترال پاناسونیک

یکی از بزرگترین دغدغه کارفرمایان داشتن زیر ساختی مرتب و منظم میباشد .
داشتن تجهیزاتی با کارایی بالا و عملکرد عالی تجهیزات اما معمولا این امکان فراهم نمی آید
و گاهی سیستمها با مشکلات مواجه میشوند که منجر به بهم ریختی و از کارافتادن آنها میشود
و گاها تا یک روز کامل با قطعی و نقض تجهیزات مواجه میشوند و ممکن است مشتریان ناراضی شوند یا حتی مشتریان خود را از دست بدهند .

قرارداد سانترال پاناسونیک

 

سانترال و سیستمهای ارتباطی برگترین نقش را در مجموعه ها ایفا میکنند
به گونه ایی که اگر حتی ساعتی با اختلال مواجه شوند مجموعه را متحمل هزینه های زیادی میکند .
این گونه مشکلات قابل حل میباشد به این گونه که مجموعه یا شرکت با بستن قرار داد
تعمیر و نگهداری عمده ترین مشکلات خود را به شرکتی که تخصص در این امور را دارد واگذار میکند
تا در صورت بروز هر گونه مشکل به یاری مجموعه شتافته و تمامی مشکلات را رفع و رجوع میکند
گروه فنی و مهندسی شبکه گستره هوشمند با داشتن پرسنلی حرفه ایی و آموزش دیده بهترین خدمات را برای شما به ارمغان خواهند آورد
تا دیگر نگران مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه خود نباشید
[irp posts=”6987″ name=”آنتی ویروس های رایگان و آنلاین”]

مراحل عقد قرارداد سانترال

اول از هر چیزی مشاوره با همکاران ما کاملا رایگان بوده
و با لبخند منتظر تماس شما هستند تا بهترین و کارآمد ترین مشاوره را برای شما انجام دهند تا با هزینه ایی مناسب بهترین خدمات را برای مجموعه خود بدست بیاورید .

قرارداد سانترال پاناسونیک

 

قرارداد سانترال شامل چه خدماتی میشود :

ارائه خدمات در صورت عقد قرارداد سانترال با مجموعه شبکه گستر هوشمند
نگهداری و رفع خرابی تجهیزات در صورت بروز مشکل
رفع قطعی خطوط شهری و داخلی
برنامه ریزی و کد دهی
راه اندازی سرویس های تخصصی
تعمیر قطعات در صورت نیاز
پشتیبانی دوره ایی
به روز رسانی نرم افزارها در صورت نیاز
[irp posts=”7003″ name=”اقدامات پشتیبانی سرور و شبکه”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟