قرارداد سانترال پاناسونیک
یکی از بزرگترین دغدغه کارفرمایان داشتن زیر ساختی مرتب و منظم میباشد .
داشتن تجهیزاتی با کارایی بالا و عملکرد عالی تجهیزات اما معمولا این امکان فراهم نمی آید
و گاهی سیستمها با مشکلات مواجه میشوند که منجر به بهم ریختی و از کارافتادن آنها میشود
و گاها تا یک روز کامل با قطعی و نقض تجهیزات مواجه میشوند و ممکن است مشتریان ناراضی شوند یا حتی مشتریان خود را از دست بدهند .
سانترال و سیستمهای ارتباطی برگترین نقش را در مجموعه ها ایفا میکنند
به گونه ایی که اگر حتی ساعتی با اختلال مواجه شوند مجموعه را متحمل هزینه های زیادی میکند .
این گونه مشکلات قابل حل میباشد به این گونه که مجموعه یا شرکت با بستن قرار داد
تعمیر و نگهداری عمده ترین مشکلات خود را به شرکتی که تخصص در این امور را دارد واگذار میکند
تا در صورت بروز هر گونه مشکل به یاری مجموعه شتافته و تمامی مشکلات را رفع و رجوع میکند
گروه فنی و مهندسی شبکه گستره هوشمند با داشتن پرسنلی حرفه ایی و آموزش دیده بهترین خدمات را برای شما به ارمغان خواهند آورد
تا دیگر نگران مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه خود نباشید
[irp posts=”6987″ name=”آنتی ویروس های رایگان و آنلاین”]
مراحل عقد قرارداد سانترال
اول از هر چیزی مشاوره با همکاران ما کاملا رایگان بوده
و با لبخند منتظر تماس شما هستند تا بهترین و کارآمد ترین مشاوره را برای شما انجام دهند تا با هزینه ایی مناسب بهترین خدمات را برای مجموعه خود بدست بیاورید .
قرارداد سانترال شامل چه خدماتی میشود :
ارائه خدمات در صورت عقد قرارداد سانترال با مجموعه شبکه گستر هوشمند
نگهداری و رفع خرابی تجهیزات در صورت بروز مشکل
رفع قطعی خطوط شهری و داخلی
برنامه ریزی و کد دهی
راه اندازی سرویس های تخصصی
تعمیر قطعات در صورت نیاز
پشتیبانی دوره ایی
به روز رسانی نرم افزارها در صورت نیاز
[irp posts=”7003″ name=”اقدامات پشتیبانی سرور و شبکه”]