اموزش سئو

درآمدزایی از وب سایت

درآمدزایی از وب سایت

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”کسب درآمد از وبسایت” font_container=”tag:h2|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کسب درآمد از وبسایت و راه کسب درآمد از وبسایت

کسب درآمد از وبسایت چگونه است و اگر بدانید که چگونه از هر وب سایتی کسب در آمد کنید، هر نوع وب سایتی می تواند برای شما سود آور باشد.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب نباید فقط روی کسب در آمد تمرکز کرد بلکه باید بیشتر تمرکز خود را بر روی کیفیت بگذاریم و با استفاده از تکنیک های درآمدزایی به سوددهی برسیم. اگر بتوانید به درستی سرمایه گذاری کنید، در طولانی مدت هزینه های شما بازخواهد گشت. روش های متعددی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید از وب سایت خود درآمد کسب کنید. همه ی این راه حل ها فرصت درآمدزایی بیشتر و کسب سود بیشتر از طریق وب سایتتان را به شما می دهد.

[/vc_column_text][us_image image=”24852″ size=”medium” align=”center” animate=”afb”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

1.  با آگهی اینترنتی شبکه های آگهی کسب درآمد از وبسایت داشته باشیم

این روش هنگامی به کار می آید که شما دارای محتوای با کیفیت بالا و بهینه و سئو در صفحات وب سایت خود باشید. در این روش وارد کردن دقیق کلمات کلیدی در متن نوشتاری مهم و لازم است و امکان دارد که گوگل مشخص کند که چه تبلیغاتی برای صفحه ی وبسایت شما ارائه گردد. تطبیق مبحث مقالات شما با هدف تبلیغات بسیار مهم است: تبلیغات متنی باید به کسانی نمایش داده شود که علاقه مند به محتوای شما هستند. و اگر نه آنها روی تبلیغات کلیک نخواهند کرد و این برای شما سودآور نخواهد بود.

 

2- کسب درآمد از وبسایت از تبلیغات کلیکی

AdWords تبلیغاتی است که در بالای صفحات نتیجه ی جستجوی گوگل نشان داده می شود. AdSense برعکس است و به ناشران این امکان را می دهد که وارد شبکه ی گسترده ی گوگل شوند تا سایر تبلیغ کنندگان بتوانند تبلیغات را در وب سایت خود ارائه کنند. بهترین بخش دباره این سیستم ساده بودن همه چیز است. پس از ثبت نام، گوگل یک کد ساده را در وب سایت شما قرار می دهد که محتوای شما را شناسایی کند و پس از آن نمایش تبلیغات مرتبط را شروع می کند. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در مورد لباس باشد ، Google AdSense شروع به نشان دادن تبلیغات در مورد انواع لباس ها و … به بازدیدکنندگان خود می کند و هر بار که کسی رو تبلیغ کلیک کند، شما حقوق دریافت می کنید و اگر ترافیک سایت شما به قدر کافی زیاد باشد،

می توانید در طی یک ماه چندین هزار دلار درآمد کسب کنید.

3- کسب درآمد از وبسایت فضای تبلیغ را بفروشید

مورد دیگر این است که می توانید به راحتی فضای تبلیغاتی خود را به طور مستقیم به شرکت هایی که به دنبال حمایت از بلاگ های مختلف هستند، بفروشید. برای هر مکان می توانید قیمتی در نظر بگیرید. و بسته به تعداد بازدیدکنندگان شما می توانید مقداری هزینه را دریافت کنید.

4- کسب درآمد از وبسایت ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک

این یکی از معروف ترین روش های درآمد زایی از وب سایت است. این بدین معنی است که شما فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید که کاربران در آن بتوانند محصولات مورد نظر خود را ، پیدا کنند و سفارش دهند. ایده ی فروشگاه الکترونیکی چیز جدیدی نیست. ولی موفق شدن شما بستگی به این دارد که بتوانید در بازار آنلاین، فروشگاه خود را از رقبایتان متمایز کنید. در این صورت می توانید به سود و درآمد زیادی دست پیدا کنید .

[/vc_column_text][us_image image=”24854″ size=”medium” align=”center”][vc_column_text]

به یاد داشته باشید که در بعضی مواقع ترکیب چند روش با هم و قالب بندی آنها در یک استراتژی می تواند سوددهی و درآمد مناسب را به همراه داشته باشد. استراتژی های مختلف را بررسی کنید و مناسب ترین آنها را برای خود انتخاب کنید تا شما را به سود و درآمدی که می خواهید، برساند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_btn label=”سفارش طراحی وبسایت” link=”url:https%3A%2F%2Fagent-seo.ir%2F%25d8%25b7%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25ad%25db%258c-%25d8%25b3%25d8%25a7%25db%258c%25d8%25aa%2F|target:_blank” align=”center”][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.