ترفند آی تی

دانلود اموزش ساده ارتقای مهارت برنامه نویسی تحت وب

طراحی سایت یک صنعت به روز است، به طوری که اگر بخواهید همواره در بهترین سطح باشید و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنید، باید توانایی‌ها و مهارت‌های مرتبط با طراحی سایت خود را افزایش دهید و خود را به روز نگه دارید. اغلب توسعه‌دهندگان و طراحان سایت، همیشه به فکر بهینه سازی کدهای خود هستند.

به یاد داشته باشید برای بهتر‌شدن در این عرصه مهم نیست درچه سطحی قرار دارید. در این مقاله چندین راه برای بهبود توانایی‌ها و افزایش مهارت‌های شما بیان می‌کنیم که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها از همین امروز شروع به افزایش مهارت خود کنید.

هر روز کد بزنید.

در ابتدا توصیه‌ تمام توسعه‌دهندگان با تجربه، کد‌نویسی مداوم روزانه است،

اموزش برنامه نویسی وب

اموزش برنامه نویسی تحت وب web development

که درعین سادگی نتیجه‌بخش است زیرا علاوه بر افزایش تجربه، مهارت در تایپ را بالا برده و احتمال اشتباهات کدنویسی را کمتر می‌کند.

توجه کنید که تمرین مداوم بدان معنا نیست که هرروز یک پروژه جدید شروع کنید. همچنین درحین این کار از ادیتور همیشگی خود استفاده نکنید. برای سریع‌تر شدن، بهترین کار فراگیری میانبرها است.

 

به پروژه‌های متن باز مراجعه کنید.

مطالعه و تحلیل کدهای پروژه‌هایی که در گیت هاب یا مانند آن قرار دارند و برداشت جداگانه از آن یا رفع باگ‌های پروژه و به نتیجه رساندن آن، کمک می‌کند تا با روش‌ها آشنا شده و در کد غرق شوید.

همچنین سایر برنامه‌نویس‌ها نیز می‌توانند کدهای شما را ببینند و اصلاح کنند. مجموعه‌ این کار‌ها، شما را یاری می‌کنند تا روحیه‌ کار تیمی را در خود ایجاد ‌کنید.

 

اطلاعات خود را با بقیه به اشتراک بگذارید.

برخی افراد به منظور اشتراک گذاری اطلاعات خود، وبلاگ می‌سازند، اما در کل، زمانی که در مورد دانسته‌های خود می‌نویسید، آن‌ها در ‌ذهن شما سازماندهی می‌شوند و در آینده می‌‌توانید به سرعت آن‌ها را بازیابی کنید.

این کار هم برای سایرین قابل رویت است و هم شما را به یک فرد حرفه‌ای در حوزه کاری خود تبدیل می‌کند.

 

با یک مهارت ناشناخته، خود را به چالش بکشید.

به یاد داشته باشید، زمانی که یک تکنولوژی جدید وارد میدان می‌شود، همه به سرعت به سراغش می‌روند. در بحث توسعه وب و طراحی سایت، هیچ حدو مرزی وجود ندارد، یعنی همیشه ابزارهای جدید برای یادگیری و بهبود پروژه‌ها وجود دارد، مثلا اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، سعی کنید یک پلاگین بسازید یا اگر توسعه دهنده نرم‌افزار هستید، به سراغ اپلیکیشن‌های موبایل بروید.

 

برنامه منظم برای کار خود داشته باشید.

در حین انجام کارهای فوق به صورت روزانه، حواستان به برنامه خود باشد تا هر کاری در زمان خود انجام شود. اگر همیشه بدون مشورت با دیگران کد بنویسید، شانس استفاده از توانایی دیگران برای تفکر و ایده‌پردازی را از دست می‌دهید در نتیجه کدهایی به هم ریخته و ناکارآمد خواهید داشت.

برای استرحت خود حتما زمان کافی بگذارید در همین زمان ممکن است ایده‌هایی به ذهن شما برسد که ارزشی بیش از ساعت‌ها کد نویسی داشته باشد.

 

نتیجه‌گیری

درآخر قبل از پیاده سازی این روش‌ها، توجه کنید که زبان‌ها و تکنولوژی‌های برنامه نویسی همیشه در حال پیشرفت هستند. سعی کنید تا حد امکان با هر نوع ابزاری آشنا شوید. در حقیقت مفاهیم اولیه برای همه ثابت است، پس با یادگیری مفاهیم اولیه، به راحتی می‌توانید با ابزارهای جدید آشنا شوید و دانش برنامه‌نویسی خود را ارتقاء دهید.

Rate this post